05 Ιουλίου 2015

Γιατί θα ψηφίσω OXI στο Δημοψήφισμα [Λεωνίδας Ορφανουδάκης]


Γιατί θα ψηφίσω «ΟΧΙ» στο ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!!

Η κυρία Λυμπεράκη την οποία προσωπικά υπολήπτομαι, διατύπωσε καθώς διαβάζω  την άποψη, ότι “Αυτοί που είναι φτωχοί κάνουν λάθος επιλογές σε κρίσιμες στιγμές“. Καθώς είμαι κι εγώ φτωχός και οι στιγμές είναι κρίσιμές, κινδυνεύω να κάνω λάθος και θέλω να βρεθεί κάποιος πλούσιος να μου εξηγήσει αν και που κάνω λάθος σκέψεις « ίνα μη πληρωθεί και σε εμέ το υπ αυτής ρηθέν“!.
Σκέπτομαι λοιπόν, αρχικά, να ψηφίσω ΟΧΙ στο δημοψήφισμα αφού είμαι εντελώς βέβαιος ότι στο αν η Πατρίδα μου τους προσεχείς μήνες ή έτη θα είναι Μέσα ή Έξω στην Ευρώπη και στο Ευρώ εξαρτάται από πολλές άλλες Σοβαρές Παραμέτρους και καθόλου από το Ναι ή το ΟΧΙ το δικό μου. Είναι σαφέστατο ότι με το ΟΧΙ μου απλά δηλώνω ότι δεν εξουσιοδοτώ την κυβέρνηση μου να υπογράψει την συμφωνία που πρότειναν οι δανειστές και με την οποία εγώ (ο φτωχός ) μαζί με τους άλλους φτωχούς θα πληρώνουμε ΈΝΑ ΧΡΕΟΣ το οποίο όλοι συμφωνούν ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ. Πάει να πει με απλά λόγια ένα δάνειο που δεν θα μπορεί να εξοφληθεί ποτέ με τα μέτρα που προτείνουν οι δανειστές αν και οι Έλληνες θα εξαθλιώνονται σε κάθε γενιά περισσότερο. Να σημειώσω ότι τα μέτρα που πρότειναν είναι όμοια με τα μέτρα που εφαρμοζόταν από το 2010 μέχρι τον Ιανουάριο του 15 και είχαν αποτύχει.
Κατανοώ βέβαια την συμπεριφορά των Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων οι οποίες για να σώσουν τις Τράπεζές τους από μαζική χρεοκοπία, μετέφεραν (καλώς ή κακώς, δεν θα το σχολιάσω τώρα εδώ) τα χρέη των Τραπεζών τους στους φορολογούμενούς, τους οποίους υποχρεώνουν με μέτρα λιτότητας να τα εξοφλούν. Ξεκίνησε από το 2010 να γίνει το ίδιο και στην Ελλάδα. Με ευθύνη όμως των Ελληνικών Κυβερνήσεων, αλλά και της Τρόικας η οποία τολμώ να πω ότι επέλεγε τις κυβερνήσεις, και τους επέτρεπε να μην εφαρμόζουν το πρόγραμμα (διάσωσής). Υποψιάζομαι τέλος ότι ενώ τώρα με την νέα Ελληνική Κυβέρνηση οι Ευρωπαίοι είχαν την ευκαιρία να καταλήξουν σε μία αμοιβαίως επωφελή και δίκαιη λύση δεν την θέλησαν για δύο λόγους. Αφενός μεν διότι κάτι τέτοιο θα είχε σαν αποτέλεσμα στην Ελλάδα να σβήσουν από τον πολιτικό χάρτη οι συνεργάτες τους πολιτικοί πράγμα που δεν ήθελαν γιατί πιστεύουν πως θα τους χρειαστούν ξανά στο μέλλον. Αφετέρου φοβούνται ότι αν υποχωρήσουν στα αιτήματα των Ελλήνων αυτό θα αποτελέσει, κακό κατ’ αυτούς προηγούμενο για τους άλλους λαούς και τις Κυβερνήσεις τους που εφαρμόζουν προγράμματα λιτότητας!
Σκέφτομαι όμως και το ενδεχόμενο να ψηφίσω ΝΑΙ στο Δημοψήφισμα. ΔΕΝ βρίσκω όμως καμία λογική ΣΧΕΣΗ αιτίου και αποτελέσματος, ανάμεσα στο να ψηφίσω το ΝΑΙ το οποίο Ντόπιοι και Ξένοι μας προβάλλουν πιεστικά σαν την αναγκαία και ικανή συνθήκη για να ΜΕΙΝΟΥΜΕ στο ΕΥΡΩ και στην ΕΥΡΩΠΗ! Εκτός και αν εννοούν βέβαια με αυτό ότι με το ΝΑΙ θα υποχρεώσω την Κυβέρνηση μας να υπογράψει και να υπογράφει στο μέλλον οποιουσδήποτε όρους ξεπουλήματος της Ελλάδας για να παραμένουμε στο Ευρώ και στην Ευρώπη, οπότε φυσικά η απάντηση μου είναι και πάλι “Ο Χ Ι“ στο ναι, και αν μπορείτε, που δεν νομίζω ότι μπορείτε διώξετε μας από την ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΣ και αρχίσετε από εμάς να ξεπλέκετε το πουλόβερ ΤΗΣ!!
Από την άλλη βλέπω καθαρά ότι το ΝΑΙ θα είναι συγχωροχάρτι στους εντός και εκτός Ελλάδος, για κάθε τυχόν ανόμημα τους σχετικό με τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ που έχουν ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ μέχρι τώρα ! Θα υποθέσω μάλιστα πως αυτός είναι και ο κύριος λόγος του λυσσαλέου ΥΠΕΡ του ΝΑΙ κοινού αγώνα των Μέσα και των Έξω που τον διακρίνουμε όλοι! Επιπλέον και σημαντικότερο όλων το ΝΑΙ θα σημαίνει φυσικά, παραδοχή όλων των χρεών κατά το Αγγλικό δίκαιο αφού ο λαός θα έχει πλέον αποφανθεί θετικά με ”ΝΑΙ“ υπέρ του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. Έτσι θα στερήσω και στις μελλοντικές ακόμα γενιές το δικαίωμα και τα επιχειρήματα να κηρύξουν ΕΠΑΧΘΕΣ και Παράνομο το χρέος και να ζητήσουν διαγραφή του αλλά ενδεχομένως και να αναζητήσουν Ευθύνες. Εγώ και για τους λόγους αυτούς Δηλώνω ότι δεν μπορώ να ψηφίσω ΝΑΙ και θα ψηφίσω “Ο Χ Ι”! Σε όσους μάλιστα σκοπεύουν να ψηφίσουν ΝΑΙ και είναι πολλοί γιατί ακολουθούν το κόμμα που Ψήφισαν, κάποιος πρέπει να τους εξηγήσει τι σημαίνει το ΝΑΙ!! Και ότι μια λάθος ψήφος στο Ναι στο Δημοψήφισμα κάνει χίλιες φορές μεγαλύτερη ζημία στον τόπο από την λάθος ψήφο στις Εθνικές εκλογές!!!!  Καθώς βλέπω ότι οι Θεσμοί δεν κάνουν καμία προσπάθεια για να ματαιωθεί το Δημοψήφισμά, είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν κρυφές δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η μαύρη προπαγάνδα, εμπαιγμού και η προσπάθεια κατατρομοκράτησης του λαού που έγινε, έχει πιάσει τόπο και το ΝΑΙ προηγείται και μάλιστα με διαφορά από το Ο Χ Ι. Για αυτό είμαι βέβαιος ότι κανείς και φυσικά ούτε η κυρία Λυμπεράκη δεν θα ασχοληθεί με εμένα για να μου εξηγήσει αν και που κάνω λάθος καθώς έχω αποφασίσει να ψηφίσω «ΟΧΙ»!!

Λεωνίδας Ορφανουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: