20 Ιανουαρίου 2017

Bobby Brown [Frank Zappa]


Bobby Brown

Γεια σας άνθρωποι, ο Bobby Brown είμαι
Και κατά πως λένε το πιο έξυπνο στην πόλη αγόρι
Με γρήγορο αμάξι και δόντια αστραφτερά
Και σ’ όλα τα κορίτσια να μου φιλήσουνε τα κωλομέρια λέω
Στο καλύτερο εδώ, πηγαίνω το σχολειό
Ντύνομαι κομψά και άνετος το παίζω
Μια μαζορέτα έχω εδώ που στην εργασία μου να με βοηθήσει θέλει
Θα την αφήσω να μου κάνει όλη τη δουλειά και μετά μπορεί και να τη βιάσω

Ω Θεέ, τ’ αμερικάνικο όνειρο εκπροσωπώ
Δεν νομίζω πως φέρομαι ακραία
Σκύλας μάνας είμαι ο ομορφονιός
Μια καλή δουλειά θα πιάσω και θα πλουτίσω

(μια καλή θα πιάσω, μια καλή θα πιάσω,
μια καλή θα πιάσω, μια καλή δουλειά θα πιάσω)

Η απελευθέρωση των γυναικών
Ύπουλα σ’ ολόκληρο ξαπλώνεται το έθνος
Άνθρωποι σας λέω πως δεν ήμουν έτοιμος
Όταν τη λεσβία που τη λέγανε Freddie μάταια προσπάθησα να πηδήξω
Ένα μικρό λογύδριο αυτή έβγαλε μετά,
Και αχ, «πότε να σταματήσει» να της πω μού επέβαλε
Είχε τ’ αρχίδια μου σε μέγγενη σφιγμένα αλλά το πέος μου παρατημένο
Μου φαίνεται πως ακόμη κολλημένα είναι αλλά τώρα πρόωρη εκσπερμάτωση έχω

Ω Θεέ, τ’ αμερικάνικο όνειρο εκπροσωπώ
Αλλά τώρα βαζελίνη μυρίζω
Σκύλας μάνας είμαι ο αξιοθρήνητος γιος
Κι αν είμαι κύριος ή κυρία δεν το ξέρω  

(Αναρωτιέμαι, όλο αναρωτιέμαι)

Έτσι λοιπόν βγήκα κι ένα κουστούμι αγόρασα
Τα κλειδιά μου παίζω νευρικά στου παντελονιού την τσέπη, αλλά ακόμη κάπως χαριτωμένος είμαι
Ραδιοφωνικού παραγωγού έπιασα δουλειά
Και κανείς απ’ τους dj δεν μπορεί πως είμαι ομοφυλόφιλος να πει
Εγώ κι ένας φίλος τελικά
Σε σαδομαζοχιστικά παρασυρθήκαμε παιχνίδια
Μπορώ μια ώρα να περάσω στο σκαμνί με το ξύλινο βιδωτό πέος
Όσο να με κατουρήσουν

Ω Θεέ, τ’ αμερικάνικο όνειρο εκπροσωπώ
Μ’ ένα ξύλινο στον κώλο μου πέος μέχρι να ουρλιάξω
Και τα πάντα θα κάνω να προχωρήσω
Τις νύχτες ξάγρυπνος μένω τη Freddie ευχαριστώντας
Ω Θεέ, ω Θεέ, νοιώθω φανταστικά!
Με τη βοήθεια της Freddie ένας σεξουαλικά σπαστικός έγινα
Και  Bobby Brown είναι τ’ όνομά μου
Κοίταξέ με τώρα πώς με παίρνει από κάτω
Και  Bobby Brown είναι τ’ όνομά μου
Κοίταξέ με τώρα πώς με παίρνει από κάτω

Γελώντας: το ‘ξερα πως δεν θα ξαφνιαζόσουν


Bobby Brown
(πηγή πρωτότυπων στίχων: lyricsfreak.com/frank zappa.

Hey there, people, I'm Bobby Brown
They say I'm the cutest boy in town
My car is fast, my teeth are shiny
I tell all the girls they can kiss my heinie
Here I am at a famous school
I'm dressin' sharp & I'm actin' cool
I got a cheerleader here wants to help with my paper
Let her do all the work & maybe later I'll rape her

Oh God I am the American dream
I do not think I'm too extreme
& I'm a handsome son of a bitch
I'm gonna get a good job & be real rich

(Get a good
Get a good
Get a good
Get a good job)

Women's Liberation
Came creepin' across the nation
I tell you people I was not ready
When I fucked this dyke by the name of Freddie
She made a little speech then, 
Aw, she tried to make me say "when"
She had my balls in a vise, but she left the dick
I guess it's still hooked on, but now it shoots too quick

Oh God I am the American dream
But now I smell like Vaseline
& I'm a miserable son of a bitch
Am I a lord or a lady, I don't know which

(I wonder wonder
Wonder wonder)

So I went out & bought me a leisure suit
I jingle my change, but I'm still kinda cute
Got a job doin' radio promo
& none of the jocks can even tell I'm a homo
Eventually me n' a friend
Sorta drifted along into S&M
I can take about an hour on the tower of power
'Long as I gets a little golden shower

Oh God I am the American dream
With a spindle up my butt till it makes me scream
& I'll do anything to get ahead
I lay awake nights sayin', "Thank you, Fred!"
Oh God, oh God, I'm so fantastic! 
Thanks to Freddie, I'm a sexual spastic
And my name is Bobby Brown
Watch me now, I'm goin down, 
And my name is Bobby Brown
Watch me now, I'm goin down

(Laughing) I knew you'd be surprised

Ακούστε το εδώ.


Για την ορκωμοσία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: