11 Απριλίου 2018

«Καταγραφές στο χρόνο»: Τίτλοι τέλους.

Τον pathfinder τον γνώρισα, πίσω στα τέλη του 2003, αρχές 2004, ως ένα site δημοσιογραφικό και ενημερωτικό, που παρείχε υπηρεσίες email, blog, δημιουργίας club ανταλλαγής απόψεων (κλειστών ή ανοιχτών ανάλογα με το θέμα και τη θέληση των δημιουργών), forum επικοινωνίας, σελίδες γνωριμιών, δημιουργίας profile κ.λπ. Από την εμφάνιση τού facebook και μετά η κίνησή του σταδιακά άρχισε να μειώνεται στο forum και στα club ενώ στα blogs σταδιακά αποχώρησαν πολλοί (είτε κλείνοντας τα είτε απλά εγκαταλείποντάς τα). Αν και το blog που διατηρούσα, το «Καταγραφές στο χρόνο», το είχα προ πολλού εγκαταλείψει και επιπλέον δεν έκανα χρήση τού, καταργημένου από σήμερα, λογαριασμού μου, έμπαινα από καιρό σε καιρό στα blog για να διαβάσω κάποια (μετρημένα στα δάκτυλα τού ενός χεριού), αξιόλογα κατά τη γνώμη μου, πολιτικής θεματολογίας, αριστερού προσανατολισμού που είχανε μείνει.
Σήμερα, 10 Απρίλη 2018, ο pathfinder, που δεν είναι εδώ και καιρό δημοσιογραφικό - ενημερωτικό site, κατάργησε, «λαμβάνοντας υπόψη μία σειρά από νέα δεδομένα, μεταξύ των οποίων η επικείμενη εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, που τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου 2018» όπως ανακοίνωσε, όλες τις υπηρεσίες, οπότε μεταξύ άλλων και τις «Καταγραφές στο χρόνο».
Κράτησα, για προσωπικούς λόγους, τις εικόνες από την πρώτη ανάρτηση, της 8ης Μαΐου 2007, και από την τελευταία, της  23ης Μαΐου 2009.Το προσωπικό υλικό του εν λόγω blog περιέχεται στα δύο πρώτα βιβλία μου («5+7+5, ακριβώς ή περίπου χάικου» και «ΑΠΟποίηση επί σκηνής», που κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις «Ενδυμίων»).
Οφείλω να σημειώσω, από τα στοιχεία τής τελευταίας φοράς που είχα κάνει χρήση τού λογαριασμού μου, πριν αρκετό καιρό, ότι οι σελίδες με θέμα τούς «Αρχαίους Έλληνες Μουσικούς» και το «Γλωσσάρι Μουσικών Αρχαιοελληνικών Όρων» (σήμερα υπάρχουν στα 24γράμματα εδώ και εδώ) τύχανε της μεγαλύτερης ανάγνωσης ενώ το προσωπικό έργο που έτυχε της μεγαλύτερης ανάγνωσης ήταν η τελευταία ανάρτηση, το Γρυπάρη 112 (Νο3).       



Δεν υπάρχουν σχόλια: