26 Ιανουαρίου 2017

Guantanamera [original music: Jose Fernandez Diaz, music adaptation: Pete Seeger and Julian Orbon, Lyric adaptation: Julian Orbon, based on a poem by Jose Marti, μετ. ΦΚ}

Guantanamera


Yo soy un hombre sincero
De donde crecen las palmas
Yo soy un hombre sincero
De donde crecen las palmas

Y antes de morirme quiero
Echar mis versos del alma

Chorus:
Guantanamera
Guajira Guantanamera
Guantanamera
Guajira Guantanamera

Mi verso es de un verde claro
Y de un carmín encendido
Mi verso es de un verde claro
Y de un carmín encendido
Mi verso es un ciervo herido
Que busca en el monte amparo

Chorus:
Guantanamera
Guajira Guantanamera
Guantanamera
Guajira Guantanamera

Cultivo la rosa blanca
En junio como en enero
Cultivo la rosa blanca
En junio como en enero

Para el amigo sincero
Que me da su mano franca

Chorus:
Y para el cruel que me arranca
El corazón con que vivo
Y para el cruel que me arranca
El corazón con que vivo
Cardo ni ortiga cultivo
Cultivo la rosa blanca

Chorus:
Con los pobres de la tierra
Quiero yo mi suerte echar
Con los pobres de la tierra
Quiero yo mi suerte echar
El arroyo de la sierra
Me complace más que el mar



Κόρη απ’ το Γκουάνταναμο


Είμαι ένα παλληκάρι
Που λέει πάντα αλήθεια
Πατρίδα μου ο τόπος που φοινικιές φυτρώνουν 
Είμαι ένα παλληκάρι
Που λέει πάντα αλήθεια
Πατρίδα μου ο τόπος που φοινικιές φυτρώνουν 

Και πριν να φύγω απ’ τη ζωή
Θέλω να πω της ψυχής μου τους στίχους 

Χορός:
Κόρη απ’ το Γκουάνταναμο
Χωριατοπούλα απ’ το Γκουάνταναμο
Κόρη απ’ το Γκουάνταναμο
Χωριατοπούλα απ’ το Γκουάνταναμο

Ο στίχος μου είναι ανοιχτό πράσινο
Και πορφυρό πυρωμένο 
Ο στίχος μου είναι ανοιχτό πράσινο
Και πορφυρό πυρωμένο 
Ο στίχος μου είναι πληγωμένο ελάφι
Που στα βουνά γυρεύει απάγκιο 

Χορός:
Κόρη απ’ το Γκουάνταναμο
Χωριατοπούλα απ’ το Γκουάνταναμο
Κόρη απ’ το Γκουάνταναμο
Χωριατοπούλα απ’ το Γκουάνταναμο

Φύτεψα λευκά ρόδα
Τον Ιούνη μα και το Γενάρη
Φύτεψα λευκά ρόδα
Τον Ιούνη μα και το Γενάρη

Για τον αληθινό μου φίλο
Που μου τείνει από καρδιάς το χέρι 

Χορός:
Κι έτσι σωπαίνει ο αγροίκος που διεγείρει την καρδιά της ζωής μου
Κι έτσι σωπαίνει ο αγροίκος που διεγείρει την καρδιά της ζωής μου
Ούτε ασπράγκαθο ούτε τσουκνίδα
Φύτεψα, φύτεψα λευκά ρόδα

Χορός:
Με τους φτωχούς της γης 
Θέλω να έχω κοινή μοίρα
Με τους φτωχούς της γης 
Θέλω να έχω κοινή μοίρα
Αχ! των βουνών τα ρυάκια 
Με τέρπουν πιότερο απ’ το πέλαγο

Δεν υπάρχουν σχόλια: