28 Ιανουαρίου 2017

Love Song to a Stranger [Joan Baez]


Ερωτικό για έναν άγνωστο τραγούδι

Πόσος καιρός πάει από τότε που μιαν ολόκληρη βραδιά σ’ ένα διπλό κρεβάτι μ’ έναν άγνωστο
Με τα ζεστά του ολόγυρά μου μπράτσα περνούσα;
Πόσος καιρός πάει από τότε που σε μαύρα μάτια, που την ψυχή μου λιώνανε, χανόμουνα
Σ’ ένα μέρος που να βρίσκομαι λαχταρούσα;
Όλη σου η ιστορία λίγο με το πρόσωπό σου έχει να κάνει
Όσο με το μυστήριο σου με βιολιά να πλημμυρίζουνε το χώρο

Γυμνός στεκόσουνα μπρος στον καθρέφτη κι ένα τριαντάφυλλο
Από μιαν ανθοδέσμη στο ξενοδοχείο μας διάλεξες
Και πάλι δίπλα μου ξάπλωσες καθώς το τριαντάφυλλο κοιτούσα
Στο μαξιλάρι που πάνω του είχε πέσει
Έγειρα και στο λυκόφως με μια μόνη έγνοια αποκοιμήθηκα
Να ξέρω πως τ’ άλλο πρωί ξυπνώντας θα ‘σαι δίπλα μου εκεί

Οι ώρες για πρώτη φορά, ατέλειωτες δίπλα μου, αργά περνούσανε,
Όπως ένα γλυκό αεράκι στο λιβάδι
Ευγενικά εσύ έπεσες πάνω μου και νομίζω σ’ ευχαρίστησα
Όταν έγινες η αιτία να ενδώσω
Δεν βγάλαμε μιλιά και δεν πήγαμε βήμα μακριά
Οι δυο μέρες που μαζί περάσαμε πως σύντομα θα χανόντουσαν φαινόταν

Μην για ατέλειωτες αγάπες κι άλλα θλιβερά όνειρα μου μιλάς
Δεν θέλω να τ’ ακούω
Πες μου μονάχα για αγνώστους παθιασμένους που ο ένας τον άλλονε
Τραβήξανε πρόσκαιρα απ’ τις έγνοιες της ζωής
Γιατί αν ο έρωτας για πάντα σημαίνει, μην ανταπόδοση περιμένοντας
Τότε ελπίζω μιαν άλλη ολόκληρη ζωή να μου δοθεί να μάθω

Γιατί μου έδωσες τόσα πολλά που με κάνανε ν’ αναρωτιέμαι
Πώς μπορεί σε μένανε να ανήκουν
Κι εγώ μονάχα τα μαύρα μου μάτια σού έδωσα που την ψυχή σου λιώνανε
Σ’ ένα μέρος που να βρίσκομαι λαχταρούσα    



Love Song to a Stranger
(πηγή πρωτότυπων στίχων: joanbaez.com/Lyrics/lovesong.)

How long since I've spent a whole night in a twin bed with a stranger 
His warm arms all around me? 
How long since I've gazed into dark eyes that melted my soul down 
To a place where it longs to be? 
All of your history has little to do with your face 
You're mainly a mystery with violins filling in space

You stood in the nude by the mirror and picked out a rose 
From the bouquet in our hotel 
And lay down beside me again and I watched the rose 
On the pillow where it fell 
I sank and I slept in a twilight with only one care 
To know that when day broke and I woke that you'd still be there

The hours for once they passed slowly, unendingly by 
Like a sweet breeze on a field 
Your gentleness came down upon me and I guess I thanked you 
When you caused me to yield 
We spoke not a sentence and took not a footstep beyond 
Our two days together which seemingly soon would be gone

Don't tell me of love everlasting and other sad dreams 
I don't want to hear 
Just tell me of passionate strangers who rescue each other 
From a lifetime of cares 
Because if love means forever, expecting nothing returned 
Then I hope I'll be given another whole lifetime to learn

Because you gave to me oh so many things it makes me wonder 
How they could belong to me 
And I gave you only my dark eyes that melted your soul down 
To a place where it longs to be

Ακούστε το εδώ.  


Δεν υπάρχουν σχόλια: