26 Αυγούστου 2020

Luna de Miel [Rafael de Penagos, μετ. ΦΚ]


Luna de Miel

Nunca sabré cómo tu alma ha encendido mi noche,
Nunca sabré el milagro de amor que ha nacido por tí.

Luna de miel.

Nunca sabré por qué siento tu pulso en mis venas,

Nunca sabré en qué viento llegó este querer.
Mi vida llama tu vida y busca tus ojos;

Besa tu suelo, reza en tu cielo, late en tu sien.

Ya siempre unidos, ya siempre, mi corazón con tu amor.

Yo sé que el tiempo es la brisa que dice a tu alma:
Ven hacia mí, así el día vendrá que amanece por ti.

La luna de miel.

Nunca sabré qué misterio nos trae esta noche,
Nunca sabré cómo vino esta luna de miel.
La luna brilla en tus ojos y con mi desvelo
Besa en tu suelo, reza en tu cielo, late en tu sien.

Ya siempre unidos, ya siempre, mi corazón con tu amor.
Yo sé que el tiempo es la brisa que dice a tu alma:
Ven hacia mí, así el día vendrá que amanece por ti.

La luna de miel.

Luna de miel.


Μήνας του μέλιτος

Δεν θα το μάθω ποτέ, πώς η ψυχή σου 
Τη νύχτα μου πυρπολούσε με τέτοια φωτιά.

Δεν θα το μάθω ποτέ για το θαύμα του έρωτά σου,
Αυτού που για σένα μες στην ψυχή μου γεννήθηκε πια
.

Φεγγάρι του γάμου, φεγγάρι,
Κοντά μου γύρνα ξανά.

Δεν θα το μάθω ποτέ γιατί νιώθω να χτυπάει  
Ο σφυγμός σου, μες στις φλέβες μου,
Σαν να είσαι δικό μου κορμί.

Δεν θα το μάθω ποτέ, με ποιο φύσημα ανέμου
Να σ’ αγαπήσω, να σ’ αγαπήσω έφτασα εκεί.

Τη ζωή σου καλεί η δική μου
Και ψ
άχνει μες στη δική σου ματιά.

Φιλάει τα πόδια σου, μιλάει στον ουρανό σου,
Χτυπάει στο ναό σου, να ανοίξεις σε παρακαλά.

Μαζί για πάντα εδώ ενωμένοι, καρδιά κι αγάπη μαζί.

Ξέρω ότι ο χρόνος είν' το αεράκι
Που λέει στην ψυχή σου:
Έλα κοντά μου, θα φτάσει η μέρα 
Που το φως θα το στείλεις εσύ.

Φεγγάρι του γάμου, φεγγάρι,
Κοντά μου γύρνα ξανά.

Δεν θα το μάθω ποτέ μα ποτέ, ποιο μυστήριο
Εμάς τους δύο απόψε μάς έφερε εδώ,

Δεν θα το μάθω ποτέ, πώς ζω το φεγγάρι  
Τούτου του γάμου,αυτής της αγάπης, 
Που θέλαμε οι δυο.

Στα μάτια σου το φεγγάρι πώς λάμπει
Με το ξύπνημά μου, φιλάει τα πόδια σου εκεί,
Στον ουρανό σου μιλάει, 
χτυπάει στο ναό σου 
Ν' ανοίξεις σε παρακαλεί.

Μαζί για πάντα ενωμένοι, καρδιά κι αγάπη μαζί.

Ξέρω ότι ο χρόνος είν' το αεράκι 
Που λέει στην ψυχή σου:
Έλα κοντά μου, έτσι θα φτάσει η μέρα 
Που θα ΄ρθει και για σένα η ανατολή.

Φεγγάρι του γάμου, φεγγάρι,
Κοντά μου γύρνα ξανά.

Φεγγάρι του γάμου, φεγγάρι,
Κοντά μου γύρνα ξανά.


Εδώ σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη και ερμηνεία Gloria Lasso.

Δεν υπάρχουν σχόλια: