01 Δεκεμβρίου 2016

Paint It, Black [Mick Jagger, Keith Richards]


Στα μαύρα.

Μια πόρτα κόκκινη βλέπω και στα μαύρα βαμμένη τη θέλω
Όχι χρώματα πια, στα μαύρα να βαφτούνε τα θέλω

Τα κορίτσια βλέπω στα καλοκαιρινά τους να σεργιανάνε
Και στρίβω το κεφάλι μου αλλού μέχρι το σκοτάδι μου χαθεί

Μια γραμμή αυτοκινήτων βλέπω κι όλα μαύρα είναι βαμμένα
Με λουλούδια και την αγαπημένη μου αντάμα στο δρόμο τους χωρίς επιστροφή  

Ανθρώπους βλέπω να γυρίζουν τα κεφάλια τους μα γρήγορα τα βλέμματά τους στρέφουνε αλλού
Όπως ένα παιδί που γεννιέται κι αυτό συμβαίνει κάθε μέρα

Μέσα μου κοιτώ και μαύρη βλέπω την καρδιά μου
Την κόκκινη μου πόρτα βλέπω και πρέπει στα μαύρα να τη βάψω

Ίσως τότε να χαθώ για να μην έχω τα γεγονότα ν’ αντικρύζω
Δεν είν’ εύκολο να τ’ αντιμετωπίσεις όταν μαύρος σου είν’ ο κόσμος όλος

Η πράσινή μου θάλασσα δεν θα ξαναγίνει μπλε βαθύ – ποτέ πια!
Μου ‘ταν αδύνατο να προβλέψω αυτό που σου συνέβη

Αν στον ήλιο που δύει κατάματα μπορέσω να κοιτάξω
Η αγαπημένη μου, προτού την αυγή, θα μου γελά

Μια πόρτα κόκκινη βλέπω και στα μαύρα βαμμένη τη θέλω
Όχι χρώματα πια, στα μαύρα να βαφτούνε τα θέλω

Τα κορίτσια βλέπω στα καλοκαιρινά τους να σεργιανάνε
Και στρίβω το κεφάλι μου αλλού μέχρι το σκοτάδι μου χαθεί

Το πρόσωπό σου θέλω μαύρο να το δω βαμμένο
Σαν τη νύχτα μαύρο, μαύρο σαν το κάρβουνο

Τον ήλιο που ψηλά στον ουρανό πετά θέλω να δω
Βαμμένο θέλω να τον δω, κατάμαυρα βαμμένο!
Ναι!



Paint It, Black.

I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black

I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes

I see a line of cars and they're all painted black
With flowers and my love both never to come back

I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens every day


I look inside myself and see my heart is black
I see my red door, I must have it painted black

Maybe then I'll fade away and not have to face the facts
It's not easy facin' up when your whole world is black

No more will my green sea go turn a deeper blue
I could not foresee this thing happening to you

If I look hard enough into the settin' sun
My love will laugh with me before the mornin' comes

I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black

I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes

I wanna see your face, painted black
Black as night, black as coal

I wanna see the sun flying high in the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!

(Εδώ το επίσημο video και οι στίχοι)


Δεν υπάρχουν σχόλια: