10 Νοεμβρίου 2016

Bridge Over Troubled Water [Paul Simon – Simon and Garfunkel]


Γέφυρα πάνω από ταραγμένα νερά

Όταν θα ‘σαι ταλαιπωρημένη και θα νοιώθεις μικρή (*)
Όταν απ’ τα μάτια σου δάκρυα θα τρέχουνε
Όλα εγώ θα τα στεγνώνω
Εγώ μαζί σου θα ‘μαι
Όταν θα δυσκολεύουνε οι καιροί
Και οι φίλοι άφαντοι θα ‘ναι
Σαν μια γέφυρα από ταραγμένα νερά επάνω
Εγώ το σώμα μου θα στρώνω
Σαν μια γέφυρα από ταραγμένα νερά επάνω
Εγώ το σώμα μου θα στρώνω

Όταν άστεγη θα ‘σαι και φτωχή
Όταν στους δρόμους θα ‘σαι
Όταν τα δειλινά τόσο θα σου πέφτουνε βαριά
Εγώ θα σ’ ανακουφίζω
Και το μέρος σου θα παίρνω
Όταν το σκοτάδι θα πέφτει
Και ο πόνος διάχυτος θα ‘ναι
Σαν μια γέφυρα από ταραγμένα νερά επάνω
Εγώ το σώμα μου θα στρώνω
Σαν μια γέφυρα από ταραγμένα νερά επάνω
Εγώ το σώμα μου θα στρώνω

Συνέχισε ασημένιο κορίτσι (**)
Συνέχισε δίπλα (μου)
Η ώρα σου να λάμψεις έχει φτάσει
Τα όνειρά σου όλα στο δρόμο τους είναι
Πώς λάμπουνε δες!
Έναν φίλο σαν χρειαστείς
Ακριβώς πίσω σου θ’ ακολουθώ
Σαν μια γέφυρα από ταραγμένα νερά επάνω
Το μυαλό σου να ελαφρώνω
Σαν μια γέφυρα από ταραγμένα νερά επάνω
Το μυαλό σου να ελαφρώνω


(*) Ο προσδιορισμός του θηλυκού  (σ.σ. ταλαιπωρημένη, μικρή) ενώ στο πρωτότυπο γίνεται στην τρίτη στροφή (σ.σ. silvergirl) στην απόδοση στα ελληνικά αναγκαστικά θα πρέπει να γίνει ήδη από τον πρώτο στίχο της πρώτης στροφής.

(**)  Από πληροφορίες στο διαδίκτυο: ο χαρακτηρισμός silvergirl σε συνδυασμό με τις δύο προηγούμενες στροφές θα μπορούσε να αφορά μια χρήστη ναρκωτικών και μάλιστα ηρωίνης (ασημί είναι το χρώμα της βελόνας της σύριγγας). Λέγεται όμως ότι ο Paul Simon το έγραψε με αφορμή την αναστάτωση της μελλοντικής του γυναίκας, της Peggy Harper, από μια άσπρη τρίχα που ανακάλυψε στα μαλλιά της!


Bridge Over Troubled Water
(πηγή πρωτότυπων στίχων: azlyrics.com/lyrics/simongarfunkel/)

When you're weary, feeling small,
When tears are in your eyes
I will dry them all
I'm on your side 
When times get rough
And friends just can't be found
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

When you're down and out
When you're on the street
When evening falls so hard
I will comfort you
I'll take your part
When darkness comes
And pain is all around
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

Sail on, silvergirl
Sail on by
Your time has come to shine
All your dreams are on their way
See how they shine
If you need a friend
I'm sailing right behind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind


Ακούστε το εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: