17 Σεπτεμβρίου 2020

Από το οιωνεί θεατρικό: "Λιτανείες 9" τού Θανάση Αθανάσιου.

 (συνέχεια από εδώ.)

6
S.R.: χωρίς συντεταγμένες, πουθενά ποίηση. μόνο ο ουρανός που ΔΕΝ σπινθηρίζει σαν μάγος, που ΔΕΝ βρυχάται σαν μέλι, που ΔΕΝ μαστορεύει απ' την αρχή.
Eur: κάτι πρέπει να γίνει. για τα δίποδα δεν υπάρχει μπόγιας; τι θα πει "τι λέω"; λέω αυτό που λέω.
Α.Κ.: ασφαλώς και έχω ένα προπολεμικό ρολόι που δεν λέει σωστά την ώρα, και ούτε που με ενδιαφέρει η ώρα. εγώ το φοράω. και δυο φορές την ημέρα, λέει σωστά την ώρα, και ούτε που με ενδιαφέρει.
W.: δεν μεγαλώνω παιδιά, μόνο φτύνω σε τάφους. εγγράφω παντού το Aus Licht και αφήνω τα γένια μου να φθάσουν στα αρχίδια, ως τάμα. δεν μασάω εγώ από αυτά. το χάος απαριθμεί τις φροντίδες μας. το τέρας μεγαλώνει. αλίμονο στις νέες γενιές. θα δουν το θηρίο 666 εν πλήρει συνειδήσει. μα δεν φοβάμαι αυτό. το άλλο φοβάμαι. ρίχνω τα ταρώ για χάρη του Άλιστερ και μου βγαίνουν καλά. σεξουαλική ζωή καλή, υγεία καλή, Άλιστερ να σε χαρώ. St.: η ανία, η ανία είναι καθαρός χρόνος.

7
Α.Κ.: τίμιο φαΐ η μάπα, το μαπόριζο. ως γεωπόνος ξέρω από καλή ελληνική φούντα. φούντα μου, φουντίτσα μου. 
St.: σκυφτός πάνω από ένα βιβλίο, απαριθμώ τις αρετές μου. έφτιαξα κάτι ομορφότερο από τη σιωπή. αυτό κάτι λέει.
W.: όχι ομορφότερο, ισάξιο ίσως, ομορφότερο όμως; μπορείς να το πεις με σιγουριά; κοφτερό λεπίδι η ημισέληνος.
Eur.: πήρα ένα benzo, γιατι οι τοίχοι αναπνέουν και οι κάμερες κοιτούν.
W.: πήρες τον γιατρό σου;
Eur.: όχι ακόμα. αύριο, αν είναι. ο σκύλος τρίβει την ψωλή του στο πόδι της σελήνης. ντροπή μεγάλη.
w.: η μισή ντροπή δική της και μισή δική του. αν δεν επιζητούσε τέτοια συμπεριφορά, θα ντυνόταν πιο σεμνά. δυο γυμνά πόδια τώρα ξαπλωμένη η σελήνη σε αιώρα. προκαλεί. προκαλεί. (προς τον σκύλο) έμπαινε γιούτσο! (γελά και κάνει να φανούν 15 χαλασμένα δόντια).

Δεν υπάρχουν σχόλια: