25 Ιανουαρίου 2023

Dream Variations [Langston Hughes]

Παραλλαγές ονείρου

Να πετάω με τα χέρια μου ανοιχτά
Στου ήλιου κάποιο μέρος,
Να στροβιλίζομαι και να χορεύω
Η μέρα μέχρι να τελειώσει η λευκή.
Να ξεκουράζομαι, στο δροσερό τ’ απόγευμα, μετά
Κάτω από ‘να δέντρο ψηλό
Καθώς η νύχτα θ’ απλώνεται απαλά
Σκουρόχρωμη όπως εγώ –
Κι αυτό ‘ναι το όνειρό μου!   

Πετάω με τα χέρια μου ανοιχτά
Στον ήλιο μπροστά,
Χορεύω! Στροβιλίζομαι! Γυρίζω! 
Η μέρα μέχρι να τελειώσει η βιαστική.
Ξεκουράζομαι στο χλωμό απόγευμα...
Ένα δέντρο ψηλόλιγνο...
Η νύχτα πέφτει μαλακά
Μαύρη όπως εγώ.


Dream Variations 

To fling my arms wide
In some place of the sun,
To whirl and to dance
Till the white day is done.
Then rest at cool evening
Beneath a tall tree
While night comes on gently,
Dark like me-
That is my dream!

To fling my arms wide
In the face of the sun,
Dance! Whirl! Whirl!
Till the quick day is done.
Rest at pale evening...
A tall, slim tree...
Night coming tenderly
Black like me.       


Δεν υπάρχουν σχόλια: