26 Οκτωβρίου 2013

Κάτω στα τριπόταμα [Νίκος Γκάτσος]



Κάτω στα τριπόταμα

Κάτω στα τριπόταμα
Δίψασα κι απόκαμα
Ώσπου βρήκα – Παναγίτσα μου
Ίσκιο στην ιτιά
Και νερό στη ρεματιά

Τ’ άλογό μου πότισα
Κι όταν πια ξαπόστασα
Είδα ξάφνου – Παναγίτσα μου
Να ‘ρχεται μια γριά
Μια κυρούλα καλογριά

Ταπεινά τη ρώτησα
Γνώρισες γερόντισσα
Το αγόρι – Παναγίτσα μου
Τ’ αγγελόκρουστο
Που ‘χε φίλο το Χριστό

Στρατοκόπε τι ρωτάς
Δέκα χρόνους περπατάς
Και γυρεύεις – Παναγίτσα μου
Το χλωμό παιδί
Σα φεγγάρι σε κλαδί

Η ζωή το μοίρανε
Κι ήρθαν και το πήρανε
Να το πάνε – Παναγίτσα μου
Πέρα απ’ τη Φραγκιά
Μια βραδιά μ’ αστροφεγγιά

Απελάτη θα το δεις 
Στ’ όνειρό σου αποβραδίς
Μα τα δάκρυα – Παναγίτσα μου
Μάθε να κρατείς
Ο Θεός είναι κριτής

Ακούστε το εδώ
Μουσική: Χριστόδουλος Χάλαρης
Τραγούδι: Χρύσανθος

Δεν υπάρχουν σχόλια: