23 Ιουνίου 2015

Ελένη Γκόρα - μαμά μου




















Διαβάστε ή κατεβάστε (σε μορφή pdf), ακολουθώντας το σύνδεσμο εδώ, το εκατοστό εικοστό έβδομο βιβλίο της σειράς "εν καινώ", τη συλλογή κειμένων με τίτλο: "μαμά μου" της Ελένης Γκόρα.

---------------------

Μαμά μου

Το σπίτι έχει μια ρουτίνα. Υπάρχουν πάντα ρούχα για πλύσιμο, μπουγάδες για άπλωμα, μπλούζες και παντελόνια για σίδερο, φαγητά για μαγείρεμα, πιάτα, παπλώματα για τίναγμα, χαρτιά για πέταμα και πολλά πολλά άλλα. Όλη αυτή η ρουτίνα δεν με παρέσερνε για πολύ καιρό. Η αλήθεια είναι ότι είχα βολευτεί εκεί που ήμουν. Πέρασαν αρκετές μέρες για να συνειδητοποιήσω ότι δεν είχα ασχοληθεί με τίποτα απ΄ όλα αυτά. Βασικά δεν θα το συνειδητοποιούσα, αν δεν μου το υπενθύμιζε. “Έλεν, ζεις και συ εδώ, το ξέχασες;” “Βάζω τα δυνατά μου για να το ξεχάσω”, θα 'θελα να απαντήσω, αλλά σκέφτηκα ότι δεν ήταν και πολύ καλή ιδέα. Και προτίμησα να πω αυτό:
Μαμά μου...
Και αυτή θα ήταν μία πολύ καλή απάντηση, αν ήθελα να χρησιμοποιήσω την επιλογή της βοήθειας της μαμάς, αλλά μόλις την είχα εξαντλήσει. Όταν δέ, είδα τα γυαλιά της να 'χουν γλιστρήσει ως κάτω στα ρουθούνια και να με κοιτάει, τρόμαξα και είπα ξανά:
 “Μαμά μου!”
    Και μετά έπιασα τον εαυτό μου να ‘χει τύψεις για την τεμπελιά μου. Έτσι προσπάθησα να κάνω και γω τίποτα, αλλά όλo και κάτι δεν έκανα καλά. Και ίσως αυτό  είναι το χειρότερο. Που δεν τα κάνω τόσο καλά σαν τη μάμα μου.
 Μαμά μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: