15 Νοεμβρίου 2016

Ιωάννα Σκαντζέλη - Απόπειρα 1: Δυστοπία

























Διαβάστε ή κατεβάστε (σε μορφή pdf), ακολουθώντας το σύνδεσμο εδώ, το εκατοστό εξηκοστό έβδομο βιβλίο της σειράς "εν καινώ" των 24Γραμμάτων, την ποιητική συλλογή της Ιωάννας Σκαντζέλη με τίτλο: "Απόπειρα 1: Δυστοπία".

------------------------------------------------------------------

Μοναξιά

Ανάμεσα σε μουτζούρες
και άγνωστες λέξεις
αναπολώ τη λάμψη των αγρών
τη μυρωδιά μου
το αλάτι των βράχων.
Απολιθωμένα χνώτα
ρημαγμένες φωλιές.
Τρέφομαι με γδαρμένα γόνατα
και τη λάσπη πύργων .
Ξεγελάστηκα
εκτινάχθηκα στο φως
εκτέθηκα στο σκοτάδι του ανονείρευτου.
Τρέμω την τρυφερότητα των πρώτων μου χρόνων.



Ολική αρνητής του ακλειτοριδικού μου προορισμού

Αρνούμαι την ακλειτοριδική μου φύση
Το κατ’ εικόνα και καθ’ oμοίωσιν
Το είδωλο
Τον καθρέφτη
Αρνούμαι το ξύλο της κορνίζας του καθρέφτη
Αρνούμαι το νεφρό σου
Τη μπούργκα μου
Την παιδοφιλική κουλτούρα σου
Τη Μάνα σου
Τα PHD σου
Τον Πατέρα μου
Τα κλάσματα των οκτώ χρόνων μου
Τις κόκκινες κουβέρτες του εφιάλτη μου
Τον τίτλο της μάγισσας
Αρνούμαι τον αντικατοπτρισμό μου
Τη μαστροπική προστασία σου
Η κλειτορίδα μου παλλόμενη
βαφτίζεται στο μαχαίρι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: