22 Νοεμβρίου 2016

Калинка [Ivan Petrovich Larionov, μετ. Γιάννης Ρίτσος]

Калинка

Припев: 

Калинка, калинка, калинка моя! 
В саду ягода малинка, малинка моя! 

Хэй! Калинка, калинка, калинка моя! 
В саду ягода малинка, малинка моя! 

Хэй! Калинка, калинка, калинка моя! 
В саду ягода малинка, малинка моя! 

Хэй! Калинка, калинка, калинка моя! 
В саду ягода малинка, малинка моя! 

Ааааааааааааааааааах! 
Под сосную, под зеленою 
Спать положите вы меня, 
Ааааааааай! 
Ай люли, люли, ай, люли, люли, 
Спать положите вы меня 

Припев 

Ааааааааааааааааааах! 
Сосенушка ты зелёная 
Не шуми ты надо мной 
Ааааааааай! 
Ай люли, люли, ай, люли, люли, 
Не шуми ты надо мной 

Припев 

Аааааааааааааааааааааааах! 
Красавица, душа-девица, 

Полюби же ты меня, 
Ай, люли, люли, aй, люли, люли, 
Полюби же ты меня! 

Припев 

ХЭЙ!



Καλίνκα (χιονάτη)

Χορός:

Καλίνκα, καλίνκα, καλίνκα μου εσύ,
έι, βατόμουρο του κήπου, κοπέλα χρυσή!

Καλίνκα, καλίνκα, καλίνκα μου εσύ,
έι, βατόμουρο του κήπου, κοπέλα χρυσή.

Έι! Καλίνκα, καλίνκα, καλίνκα μου εσύ,
έι, βατόμουρο του κήπου, κοπέλα χρυσή.

Έι Καλίνκα, καλίνκα, καλίνκα μου εσύ,
έι, βατόμουρο του κήπου, κοπέλα χρυσή.

Αααααααααααααχ!
Άι, ξαπλώστε με μέσ' στο πευκόδασο
ύπνο σμαραγδένιο να κοιμηθώ,
Αααααααααααααχ!
άι, λιούλι - λιούλι, άι, λιούλι - λιούλι,
ύπνο σμαραγδένιο να κοιμηθώ.

Χορός
Αααααααααααααχ!
Άι, πευκάκι μου πράσινο, πράσινο,
μην πευκοβουίζεις, να σε χαρώ,
Αααααααααϊ!
άι, λιούλι - λιούλι, άι, λιούλι - λιούλι,
μην πευκοβουίζεις, να σε χαρώ.

Χορός

Ααααααααααααχ!
Άι, ψυχούλα μου, βατομουρούλα μου,
έλα, αγάπησέ με, έλα πια,
άι, λιούλι - λιούλι, άι, λιούλι - λιούλι,
έλα, αγάπησέ με, έλα πια.

Χορός

Χέϊ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: