Ο πρώην "Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών Πελοποννήσου" (ή "Σιδηροδρομικός Σταθμός Πελοποννήσου" για να διακρίνεται από τον παρακείμενο "Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών Λαρίσης" (ή "Σιδηροδρομικό Σταθμό Λαρίσης" ή "Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών") ανήκε στη σιδηροδρομική γραμμή Πειραιά - Πάτρας. Οι εργασίες κατασκευής του αρχίσανε το 1884 ενώ παραδόθηκε σε λειτουργία το 1889. Έκλεισε στις 7 Αυγούστου 2005.
Ο "Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών Πελοποννήσου" χτίστηκε σε σχέδια των Γάλλων αρχιμηχανικών Alfred Rondel και Abel Gotteland. Την περίοδο 1912-1913 ανακαινίστηκε από τον περίφημο αρχιτέκτονα Ernst Moritz Theodor Ziller (Ερνέστο Τσίλλερ), ο οποίος πρόσθεσε τους τρεις χαρακτηριστικούς τρούλους. Το 1984 χαρακτηρίστηκε ως διατηρητέο κτίριο ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας. Είναι αντίγραφο του μεγαλύτερου και πολυτελέστερου Σιδηροδρομικού Σταθμού Sirkeci της Κωνσταντινούπολης.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από το εξωτερικό μέρος του πρώην "Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών Πελοποννήσου" προς την πλευρά της οδού Σιδηροδρόμων, η οποία βρίσκεται στην περιοχή της συνοικίας Κολωνού στο όριο της με τη συνοικία Σταθμού Λαρίσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου