20 Οκτωβρίου 2018

Respect [Otis Redding, πρώτη εκτέλεση Aretha Franklin]


Σεβασμός

Αυτό που εσύ ζητάς
Εγώ, μωρό μου, το ΄χω
Αυτό που ‘χεις ανάγκη
Ξέρεις πως εγώ το έχω, δεν το ξέρεις;
Ό,τι εγώ ζητώ
Είναι λίγος σεβασμός, όταν στο σπίτι γερνάς – λιγάκι μόνο
Έι! μωρό όταν στο σπίτι γυρνάς – λιγάκι μόνο
Λιγάκι μόνο, κύριε, λιγάκι μόνο
Εγώ, κάτι να σε βλάψει, όταν λείπεις, δεν θα το κάνω
Κάτι αν σε βλάψει, δεν θα το κάνω, κι αυτό γιατί δεν θέλω
Ό,τι εγώ ζητώ
Είναι λίγος σεβασμός, όταν στο σπίτι επιστρέφεις – λιγάκι μόνο
Λιγάκι μόνο – μωρό όταν σπίτι γυρνάς – λιγάκι μόνο
Ω ναι! – λιγάκι μόνο.

Είναι όλα μου να σου δώσω τα λεφτά
Και ό,τι για ανταπόδοση θέλω, γλύκα
Αυτά που μ΄ αξίζουνε να μου δώσεις
Όταν στο σπίτι γυρνάς – μόνο, μόνο, μόνο
Ω ναι μωρό – μόνο, μόνο, μόνο
Όταν σπίτι γυρνάς – λιγάκι μόνο
Ω ναι! – λιγάκι μόνο
Ωωωω, τα φιλιά σου
Απ’ το μέλι γλυκύτερα
Και μάντεψε
Το ίδιο και τα λεφτά μου
Ό,τι θέλω να κάνεις για μένα
Να μου δώσεις, όταν στο σπίτι γυρνάς, σε- σε- σε- σε
Ω ναι μωρό – σε- σε- σε- σε-
Να νιώσω να μου τον δείχνεις – σεβασμό, λιγάκι μόνο
Όταν στο σπίτι γυρνάς, τώρα – λιγάκι μόνο

Σ-Ε-Β-Α-Σ-Μ-Ο-Σ!
Ψάξε το τι για μένα σημαίνει
Σ-Ε-Β-Α-Σ-Μ-Ο-Σ!
Να προσέχεις, τη δουλειά σου να προσέχεις
Ω! – να νιώσω πως μου δείχνεις,
να νιώσω πως μου δείχνεις,
να νιώσω πως μου δείχνεις,
να νιώσω πως μου δείχνεις,
Λίγο σεβασμό – να νιώσω πως μου δείχνεις,
να νιώσω πως μου δείχνεις,
να νιώσω πως μου δείχνεις,
να νιώσω πως μου δείχνεις,
Ουαου, μωρό – λιγάκι μόνο
Λίγο σεβασμό – λιγάκι μόνο
Κουράστηκα – λιγάκι μόνο
Να προσπαθείς συνέχισε – λιγάκι μόνο
Από ανόητους ξεμένεις – λιγάκι μόνο
Και ψέματα δεν λέω – λιγάκι μόνο
Σε- σε- σε- σε- όταν στο σπίτι επιστρέφεις
Σε- σε- σε- σεβασμό
Γιατί μπορεί όταν την πόρτα περάσεις – σεβασμό, λιγάκι μόνο
Πως θα ‘χω φύγει να βρεις – λιγάκι μόνο
Γιατί να ‘χω άξιζα – λιγάκι μόνο
Λίγο σεβασμό – λιγάκι μόνο


Πηγή πωτότυπου: songfacts.com.
Ακούστε το: εδώ.


Respect 

What you want
Baby, I got it
What you need
Do you know I got it
All I'm askin'
Is for a little respect when you get home (just a little bit)
Hey baby (just a little bit) when you get home
(Just a little bit) mister (just a little bit)
I ain't gonna do you wrong while you're gone
Ain't gonna do you wrong cause I don't wanna
All I'm askin'
Is for a little respect when you come home (just a little bit)
Baby (just a little bit) when you get home (just a little bit)
Yeah (just a little bit)

I'm about to give you all of my money
And all I'm askin' in return, honey
Is to give me my propers
When you get home (just a, just a, just a, just a)
Yeah baby (just a, just a, just a, just a)
When you get home (just a little bit)
Yeah (just a little bit)
Ooo, your kisses
Sweeter than honey
And guess what?
So is my money
All I want you to do for me
Is give it to me when you get home (re, re, re ,re)
Yeah baby (re, re, re ,re)
Whip it to me (respect, just a little bit)
When you get home, now (just a little bit)

R-E-S-P-E-C-T
Find out what it means to me
R-E-S-P-E-C-T
Take care, TCB [ TCB means Take Care of Business] 
Oh (sock it to me, sock it to me, sock it to me, sock it to me)
A little respect (sock it to me, sock it to me, sock it to me, sock it to me)
Whoa, babe (just a little bit)
A little respect (just a little bit)
I get tired (just a little bit)
Keep on tryin' (just a little bit)
You're runnin' out of fools (just a little bit)
And I ain't lyin' (just a little bit)
(Re, re, re, re) when you come home
(Re, re, re ,re) 'spect
Or you might walk in (respect, just a little bit)
And find out I'm gone (just a little bit)
I got to have (just a little bit)
A little respect (just a little bit)

Δεν υπάρχουν σχόλια: