24 Νοεμβρίου 2022

Βάκχες [Θανάσης Αθανάσιος]

Βάκχες

1
Τον θύρσο μου στη γη χτυπώ και μέλι αναβλύζει
γηθόσυνα λευκά βυζιά με motörhead βακχεύουν
τον Διόνυσο τον Βρόμιο τον άνακτα δοξάζουν
χρυσόσκονη στα μάγουλα οι σάτυροι αλαλάζουν

2
Πενθέα συ αποκοτιά ετοίμαζες να κάνεις
κι οι βάκχες θύρσο τίναζαν οι βάκχες οι μαινάδες
και στην κορφή του έλατου ανέβηκες ρε δόλιε
μα κάτω ευθύς σαν έπεσες σε πιάσανε οι μαινάδες
σε σκίσανε, σε λιάνισαν στο αίμα σου βαφτήκαν

3
ο Πάνας μας τη σύριγγα τη λύρα ο Ορφέας
αράζει κάπου πέρα κει κι ο Ιησούς ο μύστης
-στα χέρια σου, Αγαύη μου κρατάς ένα λιοντάρι;
-αγρίμι έφερα εγώ για να χαρεί ο Κάδμος
-για κοίτα το καλύτερα και πες μου σαν τι βλέπεις;
-θεέ μου εγώ τον σκότωσα; η μήπως οι αδερφές μου;
-μαζί όλες τον πιάσατε οι σάρκες του κομμάτια 
-αλίμονο η μοίρα μου τι φύλαγε για μένα
-αλίμονο κορούλα μου ο γιος σου ο Πενθέας
σωστά δεν υπολόγισε την δύναμη του Δία
την τάξη τη διασάλευσε αμάρτανε και πάει

Δεν υπάρχουν σχόλια: