Ογδόντα περίπου ημέρες μετά την αδιανόητη τραγωδία που μας στέρησε τους πολυαγαπημένους μας και σημάδεψε ανεξίτηλα τις ζωές μας και καθώς απομένει λιγότερο από μια εβδομάδα έως τις Εθνικές εκλογές δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι, όπως όλα τα στυγερά εγκλήματα έτσι και αυτό, έχει τους ενόχους του, οι οποίοι αδιανόητα ανενόχλητοι κατέρχονται υποψήφιοι διεκδικώντας να επανεκλεγούν.
Ο εκ των πρωταιτίων, που παραιτήθηκε ομολογώντας την ενοχή του, ποινικά υπόλογος για σειρά ποινικών αδικημάτων κακουργημάτων (ανθρωποκτονία, βαριά και επικίνδυνη σωματική βλάβη από ενδεχόμενο δόλο κατά συρροή, τετελεσμένη για το σύνολο των θυμάτων, νεκρών και τραυματιών και σε στάδιο απόπειρας για όλους τους επιβάτες του τρένου, που διασώθηκαν, κακουργηματική έκθεση κατά συρροή, κακουργηματική διάσταση των επικίνδυνων παραβάσεων στην συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς, κακουργηματική απιστία κατά του Δημοσίου) και Πλημμελημάτων (παράβασης καθήκοντος, παρασιώπησης εγκλημάτων, υπόθαλψης εγκληματία) Κώστας Καραμανλής, αποτολμά να είναι και πάλι υποψήφιος.
Ο άνθρωπος αυτός που λιγότερο από 10 ημέρες πριν την συμφορά, με την ιδιότητα του τότε υπουργού μεταφορών και υποδομών, παραπληροφορούσε το πανελλήνιο σχετικά με την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, δηλώνοντας ψευδέστατα και υποκριτικά με στόμφο μέσα στο Κοινοβούλιο ότι: «Είναι ντροπή και ντρέπομαι, που θέτετε θέματα ασφαλείας. Θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή», αποδείχθηκε απολύτως ακατάλληλος σε βαθμό ακραίας επικινδυνότητας για οποιοδήποτε δημόσιο αξίωμα και οπωσδήποτε για την ιδιότητα του βουλευτή.
Αυτονόητα δεν είναι ο μοναδικός υπαίτιος, καθώς τον ρόλο του πρωταιτίου έχει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός.
Αυτός που επιχείρησε με τον ιδρυτικό του «επιτελικού κράτους» Ν. 4622/2019 να εγκαθιδρύσει «κοινοβουλευτική μοναρχία» στην Ελλάδα και να κηρύττει πολέμους δίχως να ρωτήσει κανένα, δεν μπορεί να ζητά απλώς «συγνώμη». Όφειλε να παραιτηθεί του δικαιώματος της ασυλίας, μαζί με τον σύνολο όσων είχαν Θέσεις υπουργών και υφυπουργών στο αρμόδιο υπουργείο και να τεθούν όλοι μαζί στην διάθεση της ελληνικής Δικαιοσύνης, δηλώνοντας ότι θα τολμήσουν να Θέσουν εκ νέου υποψηφιότητες μόνο εάν και εφόσον κριθούν αθώοι των εγκλημάτων που τους βαραίνουν.
Όμως, όπως αποδείχθηκε από τα γεγονότα, όχι απλώς δεν ενδιαφέρονταν πραγματικά για την ανθρώπινη ζωή ο κος Μητσοτάκης, όπως προφανώς υποκριτικά ισχυρίζονταν αδρανοποιώντας το σύνολο σχεδόν της οικονομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, με το πρόσχημα της περίφημης πανδημίας, για περισσότερους από δεκαπέντε μήνες αθροιστικά, αλλά δεν είχε την ευαισθησία να διακόψει οριστικά την λειτουργία των σιδηροδρόμων, έως την πλήρη εγκατάσταση του συνόλου των πανευρωπαϊκά επιβεβλημένων μέσων πρόληψης ανάλογων δυστυχημάτων, όχι απλώς πριν συμβεί η αδιανόητη τραγωδία αλλά ακόμη και όταν σκοτώθηκαν και σακατεύθηκαν εφόρου ζωής περισσότεροι από 150 άνθρωποι, αφού με ευθύνη του τα δρομολόγια συνεχίστηκαν ένα μήνα μετά.
Γιατί άραγε; Μήπως γιατί το ποσό των 50.000.000 Ευρώ το χρόνο με τα οποία επιδοτείται η HELLENIC ΤΒΑΙΝ δεν πηγαίνει μόνο σε τσέπες των Ιταλών ιδιοκτητών της;
Μήπως το ίδιο συνέβη και με το νόμο 4953 με τον οποίο στις 9 Ιουλίου του 2022 επικυρώνεται στη Βουλή η σύμβαση Καραμανλή μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου οι άμεσες επενδύσεις της Ιταλικής trenitalia στην Ελλάδα συρρικνώνονται από τα 645 εκατ. ευρώ στα 77,5 εκατ. ευρώ! Παράλληλα, απεμπολείται η υποχρέωση του ιταλικού ομίλου να αναλάβει το κόστος αγοράς νέων τρένων (215 εκατ. ευρώ). Επομένως, το
ελληνικό Δημόσιο ζημιώνεται συνολικά κατά 797 εκατ. Ευρώ;
Γιατί οι συγκεκριμένοι, εάν δεν είναι δολοφόνοι και επίορκοι διεφθαρμένοι, ενώ μπορούσαν, δεν σταμάτησαν ούτε πριν ούτε μετά το τραγικό συμβάν τα τρένα του Θανάτου;
Γιατί και το σύνολο σχεδόν των κομμάτων της αντιπολίτευσης δεν αναφέρει τίποτε για τα παραπάνω;
Πόσο βαθιά διαχρονική και διακομματική είναι επιτέλους η σήψη και η παρακμή του πολιτικού συστήματος στον τόπο μας;
Πόσους ακόμη θα πρέπει να θρηνήσουμε για να αντιληφθούμε ότι δεν μπορούμε να επιτρέπουμε πλέον στην Ελλάδα το κατάντημα της πολιτικής, ως δραστηριότητας με την οποία λίγοι που στερούνται ηθικής εκμεταλλεύονται πολλούς που στερούνται μνήμης;
Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να καταλάβουμε ότι η ψήφος μας ειδικά στις επικείμενες και στις αμέσως επόμενες Εθνικές Εκλογές είναι όπλο με το οποίο μπορούμε να υπερασπιστούμε και να θωρακίσουμε την πατρίδα μας, την τιμή και την υπόληψή μας, την εργασία μας, την οικογένεια μας και την ίδια μας την ζωή, αλλά ανάλογα με την χρήση του και την κατεύθυνση που το στρέφουμε μπορεί και να αποτελέσει και το μέσο με το οποίο όχι μόνο αυτοκτονούμε οι ίδιοι, αλλά σκοτώνουμε τα παιδιά μας, τα εγγόνια μας και δυνητικά τα αγέννητα δισέγγονα και τρισέγγονά μας;
Γι' αυτό λοιπόν επιλέξαμε να διαδηλώσουμε την θέση μας: ότι δεν πρόκειται να ξεχάσουμε ό,τι συνέβη, ούτε να ησυχάσομε πριν βρεθεί στην φυλακή το σύνολο των υπαιτίων, μεταξύ των οποίων θεωρούμε ότι είναι και τα πρόσωπα που μηνύουμε για τα αδικήματα που αναφέρθηκαν ανωτέρω.
Ειδικότερα η μήνυσή μας ως εκ των βασικών υπεύθυνων για το έγκλημα, τους νεκρούς του οποίου ακόμη θρηνεί όλη η Ελλάδα, παρά την επίμονη προσπάθεια μεγάλου τμήματος του πολιτικού συστήματος και του τύπου να λησμονηθεί, στρέφεται κατά των:
1. Κυριάκου Μητσοτάκη του Κωνσταντίνου, Πρωθυπουργού,
2. Κωνσταντίνου Καραμανλή του Αχιλλέα, τέως υπουργού Μεταφορών και Υποδομών,
3. Χρήστου Σπίρτζη του Παναγιώτη,
4. Μιχαήλ Χρυσοχοϊδη, τέως υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,
5. Μιχαήλ Παπαδόπουλου του Γεωργίου, Υφυπουργού αρμόδιου για θέματα Μεταφορών, Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών,
6. Γεώργιου Καραγιάννη, Υφυπουργού αρμόδιου για θέματα Υποδομών, Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών,
7. Νικόλαου Μαυραγάνη, τέως Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών,
8. Ιωάννη Ξιφαρά, Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών,
9. Μαρίας - Έλλης Γεράρδη, Γενικής Γραμματέα Υποδομών, Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών,
10. Γεώργιου Γεραπετρίτη του Βασιλείου, Υπουργού Επικρατείας και εκτελούντα χρέη Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών από 1η Μαρτίου 2023, ύστερα από την παραίτηση του δεύτερου μηνυόμενου τέως υπουργού Κώστα Αχ. Καραμανλή, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη καθώς με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ανέλαβε τις αρμοδιότητες και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και είναι υπεύθυνος για την θέση σε λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου με πλήρη επίγνωση της αποδεδειγμένης επικινδυνότητας του και της απουσίας επί της ουσίας νόμιμης άδειας λειτουργίας με κριτήριο τα Ευρωπαϊκά δεδομένα ασφάλειας.
11. Ιωάννας Τσιαπαρίκου, Προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, υπεύθυνης για τον έλεγχο των παραλήψεων ασφαλείας, όπως και την χορήγηση και την άρση των σχετικών αδειών, ως εποπτεύουσας αρχής της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ασφαλείας, τα οποία είναι υποχρεωμένοι να συντάσσουν και να τηρούν ο Διαχειριστής Υποδομής (ΟΣΕ) και οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις (Hellenic Train).
12. Σπύρου Πατέρα, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, από 1.10.2020, έως την παραίτηση του μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, οπότε και ανέλαβε χρέη μεταβατικού Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου ο 10ος κατηγορούμενος. Ο ΟΣΕ είναι διαχειριστής της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής και αρμόδιος για την εκτέλεση των αναπτυξιακών έργων υποδομής. Καλείται λοιπόν να απαντήσει σε μια σειρά ερωτημάτων που σχετίζονται με το δυστύχημα. Για τις προσλήψεις, τη στελέχωση, τη συντήρηση, την τηλεδιοίκηση κ.α.
13. Παναγιώτη Τερεζάκη, μεταβατικού Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ
14. Χρήστου Βίνη Δ/ντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ από το Νοέμβριο του 2019 και Προέδρου από 10.8.2020, έως την παραίτηση του μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, οπότε ανέλαβε χρέη μεταβατικού Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου ο δωδέκατος κατηγορούμενος.
15.Χρήστου Παληού, μεταβατικού Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ
16. Maurizio Capotorto, Δ/ντος συμβούλου της HELLENIC ΤΡΑΙΝ
17. Dario Ιο Bosco, Προέδρου του Δ.Σ της HELLENIC ΤΡΑΙΝ
Και κατά Παντός άλλου συνυπεύθυνου σε βάθος 15ετίας για τα αδικήματα που αναφέρουμε αλλά και κάθε υπευθύνου για την προσπάθεια συγκάλυψης στοιχείων που αφορούν την διερεύνηση των αιτιών που οδήγησαν στην τραγωδία τουλάχιστον 57 θανάτων, ακαθόριστου έως σήμερα αριθμού αγνοουμένων και πολλαπλάσιων σοβαρών τραυματισμών στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών της 28.2.2023, ιδίως δε των υπαλλήλων που επάνδρωναν τις θέσεις των Σταθμαρχών της κρίσιμης βάρδιας, του Επιθεωρητή του ΟΣΕ και όποιων άλλων υπαλλήλων και στελεχών ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ, δημοσίων υπηρεσιών και αρχών, υπουργών και εν γένει κυβερνητικών αξιωματούχων, σε βάθος 15ετίας τουλάχιστον, οι πράξεις οι παραλείψεις των οποίων συνδέονται αιτιωδώς με τις χρόνιες καθυστερήσεις σε έργα υποδομής και ασφάλειας, που προκάλεσαν εκτός από την σκόπιμη διόγκωση του κόστους των έργων (απιστία) διαρκή έκθεση του κοινού σε κίνδυνο απώλειας της ζωής και σε διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών με αποτέλεσμα το μαζικό έγκλημα της 28.2.2023 και πολλά άλλα μικρότερης διάστασης στο παρελθόν και μεταξύ άλλων ενδεικτικά και των παρακάτω:
- Κάθε στελέχους Διοίκησης και υπαλλήλου διοίκησης της εδρευούσης στην Αθήνα επί της οδού Καρόλου 27, εταιρείας «ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. Ανώνυμη Εταιρεία» (ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.) και παντός διάδοχου νομικού προσώπου με την ιδιότητα του μέλους α) του Διοικητικού Συμβουλίου, β) του Τεχνικού Συμβουλίου, γ) της Διεύθυνσης Προμηθειών και Συμβάσεων, δ) της Διεύθυνσης Έργων κατά το χρονικό διάστημα 26.09.2006 — 28.02.2023
- Κάθε στελέχους Διοίκησης και υπαλλήλου διοίκησης της εδρευούσης στην Αθήνα επί της οδού Καρόλου 1-3, εταιρείας «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» (ΟΣΕ Α.Ε.) ως μέλους α) Διοικητικού Συμβουλίου, β) της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας και γ) της Διεύθυνσης Συντήρησης Ηλεκτρομηχανολογικών Συστημάτων και Ηλεκτροκίνησης (ΔΙ.Σ.Η.Σ.ΗΚ) κατά το χρονικό διάστημα 26.09.2006 - 28.02.2023
- Κάθε στελέχους Διοίκησης της εδρευούσης στην Αθήνα επί της οδού Λ. Συγγρού 41 και Πετμεζά 13, εταιρείας «ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ — ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΔΙΣΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Hellenic Τrain), κατά το χρονικό διάστημα 26.09.2006 - 28.02.2023, μεταξύ των οποίων και του Χρήστου Βίνη, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ (2021)
- Κάθε στελέχους Διοίκησης και υπαλλήλου διοίκησης της ΓΑΙΟΣΕ ΑΕ που ενεπλάκη στη Σύμβαση 10004/2007
- Κάθε στελέχους Διοίκησης (ιδίως Προέδρου ΔΣ, Διευθύνοντος Συμβούλου, ασκούντος εκτελεστικά καθήκοντα) όλων των Αναδόχων εταιρειών για τη Σύμβαση 10012/2006, τη Σύμβαση 10004/2007, τη Σύμβαση 10005/2007, τη Σύμβαση 635/2013, τη Σύμβαση 717/2014 και τη συμπληρωματική Σύμβαση 717.1/2021, μεταξύ των οποίων των ΤΕΡΝΑ ΑΕ, ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ, Thales Rail Signalίng Solutίons GesmbH», Alcatel Transport Solutions Austria GmbH και Alstom Transport S.A.
Λάρισα 16.5.2023
Πηγή: left.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου