13 Οκτωβρίου 2013

We Shall Overcome [Zilphia Hart., Frank Hamilton, Guy Carawan and Pete Seeger]

Θα νικήσουμε, μια μέρα

Θ’ ανακάμψουμε,
Θ’ ανακάμψουμε,
Θα το ξεπεράσουμε, μια μέρα.

Ω! βαθιά στην καρδιά μου,
Ακράδαντα το πιστεύω
Θα το ξεπεράσουμε, μια μέρα.

Θα περπατάμε χέρι-χέρι,
Θα περπατάμε χέρι-χέρι,
Όλοι μαζί χέρι-χέρι θα περπατάμε, κάποια μέρα.

Ω! βαθιά στην καρδιά μου,

Θα ζήσουμε ειρηνικά,
Θα ζήσουμε ειρηνικά,
Όλοι μαζί ειρηνικά θα ζήσουμε, μια μέρα.

Ω! βαθιά στην καρδιά μου,

Θα ζούμε λεύτεροι,
Θα ζούμε λεύτεροι,
Όλοι μας ελεύθεροι θα ζούμε, κάποια μέρα.

Ω! βαθιά στην καρδιά μου,

Δε φοβόμαστε
Δε φοβόμαστε
Όχι δε φοβόμαστε, ΣΗΜΕΡΑ

Ω! βαθιά στην καρδιά μου,

Θα το ξεπεράσουμε,
Θα το ξεπεράσουμε,
Θα νικήσουμε, μια μέρα.

Ω! βαθιά στην καρδιά μου,
Ακράδαντα το πιστεύω
Θα νικήσουμε, μια μέρα.



We Shall Overcome 

We shall overcome,
We shall overcome,
We shall overcome, some day.

Oh, deep in my heart,
I do believe
We shall overcome, some day.

We'll walk hand in hand,
We'll walk hand in hand,
We'll walk hand in hand, some day.

Oh, deep in my heart,

We shall live in peace,
We shall live in peace,
We shall live in peace, some day.

Oh, deep in my heart,

We shall all be free,
We shall all be free,
We shall all be free, some day.

Oh, deep in my heart,

We are not afraid,
We are not afraid,
We are not afraid, TODAY

Oh, deep in my heart,

We shall overcome,
We shall overcome,
We shall overcome, some day.

Oh, deep in my heart,
I do believe
We shall overcome, some day.


Ακούστε το, και πάλιεδώ από την Joan Baez.

διασκευή στα ελληνικά: Γιώργος Πρίμπας

Δεν υπάρχουν σχόλια: