16 Ιουνίου 2017

Δημήτρης Δημητριάδης - Σελίδα Μισοφέγγαρη

























Διαβάστε ή κατεβάστε (σε μορφή pdf), ακολουθώντας το σύνδεσμο εδώ, το εκατοστό ογδοηκοστό δεύτερο βιβλίο της σειράς "εν καινώ" των 24Γραμμάτων, την ποιητική συλλογή με τίτλο: "Σελίδα Μισοφέγγαρη" του Δημήτρη Α. Δημητριάδη.

-----------------------------------------------------------------

ΜΝΗΜΗ ΛΥΓΡΗ

Λυγρή η μνήμη μου.

Τι μου έμεινε;
Δυο χέρια που κρατήθηκαν σφιχτά
σ’ ένα σκοτάδι εβένινο

ένα βλέμμα
που κοίταξε όσο ποτέ άλλοτε άνθρωπος

το παραμύθι που σου έλεγα να κοιμηθείς
με τη μουσική στο ίσο της ανάσας.



ΣΕΛΙΔΑ ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΗ

Ο έρωτάς σου δέντρο που λύγισε

ένα ταξίδι
επιμονή του ήχου της βροχής
σε παντέρημο δάσος

σελίδα μισοφέγγαρη.

Δως μου τα μάτια σου
να ζωγραφίσω τη θλίψη μου.



ΠΑΡΑΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΕ

Όμως εγώ σε νοσταλγώ
και περιμένω να ‘ρθεις

σαν σκίρτημα βαθύ
σαν άνεμος
σαν ξωτικό

μέσα σ’ αλλόκοτες φωτιές κι αντανακλάσεις

να διώξεις τις μαύρες αράχνες 
να πνίξεις τα μαύρα σκυλιά
που το σάλιο τους με ορίζει

γιατί παρασκοτείνιασε

κι άλλο νερό
άλλο αίμα
δεν έχω.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

καλοτάξιδο, πολύ ωραία γραφή