11 Οκτωβρίου 2023

He was weak, and I was strong – then – [Emily Dickinson]

Αυτός ήταν αδύναμος κι εγώ ήμουν δυνατή – τότε –
Έτσι με άφησε Αυτός να τον οδηγήσω μέσα –
Εγώ ήμουν αδύναμη κι Αυτός ήτανε δυνατός κατόπιν –
Έτσι τον άφησα να μ’ οδηγήσει – Σπίτι.

Μακριά δεν ήταν – η πόρτα ήταν κοντά –
Σκοτάδι επίσης δεν ήταν – για Κείνον πήγα – 
Δυνατά δεν ήταν, για Κείνον κάτι δεν ειπώθηκε –
Αυτό ήταν το μόνο που μ’ ένοιαζε να μάθω.

Η μέρα ήρθε – και πρέπει ν’ αποχωριστούμε –
Κανείς μας – δεν ήταν δυνατότερος – τη στιγμή αυτή –
Αυτός προσπάθησε – κι εγώ προσπάθησα – πολύ –
Δεν τα καταφέραμε – ωστόσο! 


He was weak, and I was strong – then – 
So He let me lead him in –
I was weak, and He was strong then – 
So I let him lead me – Home.

'Twasn't far – the door was near – 
'Twasn't dark – for He went – too –
'Twasn't loud, for He said nought – 
That was all I cared to know.

Day knocked – and we must part – 
Neither – was strongest – now – 
He strove – and I strove – too – 
We didn't do it – tho'!

190

Δεν υπάρχουν σχόλια: