19 Νοεμβρίου 2023

I'm "wife" – I've finished that [Emily Dickinson]


Είμαι «σύζυγος» – έχω τελειώσει με κείνη –
Την άλλη κατάσταση –
Είμαι Τσάρος – Είμαι «Γυναίκα» τώρα –
Είν’ ασφαλέστερα έτσι –

Πόσο παράξενη δείχνει, η ζωή τού Κοριτσιού,
Πίσω από αυτήν την εύκολη (να ξεπεραστεί) Έκλειψη –
Νομίζω πως τους ανθρώπους έτσι βλέπει στη Γη
Ο κόσμος στον Παράδεισο – τώρα –

Είναι άνετα – μετά –
Εκείνη η άλλη κατάσταση – ήτανε πόνος –
Αλλά γιατί συγκρίνεις;
Είμαι «σύζυγος»! Σταμάτα εκεί!


I'm "wife" – I've finished that – 
That other state – 
I'm Czar – I'm "Woman" now –
It's safer so – 

How odd the Girl's life looks
Behind this soft Eclipse – 
I think that Earth feels so
To folks in Heaven – now – 

This being comfort – then
That other kind – was pain – 
But why compare?
I'm "Wife"! Stop there!

199

Δεν υπάρχουν σχόλια: