08 Δεκεμβρίου 2016

Θελεμήτης - Αστροφεγγιά

























Διαβάστε ή κατεβάστε (σε μορφή pdf), ακολουθώντας το σύνδεσμο εδώ, το εκατοστό εβδομηκοστό βιβλίο της σειράς "εν καινώ" των 24Γραμμάτων, την ποιητική συλλογή του Θελεμήτη με τίτλο: "Αστροφεγγιά".

---------------------------------------------------------------------------------

Αστροφεγγιά

Οι σπείρες που γυαλίζουνε στη κόρη του ματιού μου
Συνέχεια μεγαλώνουνε καθώς κοιτάω ψηλά
Το αστέρι που αγαπήσαμε
Σε χάρτη δεν υπάρχει
Πολλοί όμως το βλέπουνε να φέγγει σιωπηλά
Ο έρωτας που χύθηκε σαν όλα τα ποτάμια
Επάνω μου σαν θάλασσα με κόκκινα νερά
Μπορεί να ετοιμάζει να ξεσκίσει τα όνειρα μου
Μα η καρδιά μου άντεξε χτυπήματα γερά
Κρύωσε το αντίο σου τα δάκρυα παγώσαν
Οι μέρες μας γυρίσανε πίσω στη μοναξιά
Αυτά που υποσχεθήκαμε αυτά και μας προδώσαν
Χαθήκανε σαν το καπνό σε μια αστροφεγγιά
Τώρα όταν τα σκέφτομαι σε κάποια ακρογιαλιά
Που η άμμος της λερώθηκε κάποτε από φιλιά
Οι λέξεις ξεδιπλώνονται
Εσύ σαν οπτασία
Θέλω μονάχα να σου πω πως δεν έχω μιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: