20 Νοεμβρίου 2018

Εν πίστει [Χρήστος Ι. Βατούσιος]


Εν πίστει.


Ο μπαμπάς μου...Έχει να γελάσει από τον Αύγουστο. Μόνο εμείς γελάμε στο σπίτι, εγώ και η αδερφή μου. Για να είμαστε όμορφες, όπως μας είπε η μαμά. Α, και η Φαίδρα το σκυλάκι μας...Νομίζω γελάει όταν την παίρνω αγκαλιά. Είναι πολύ όμορφη.

Ο παππούς μάς είπε ότι θα αλλάξουμε σχολείο του χρόνου. Θα πάμε να μείνουμε στο σπίτι του στην Κεφαλλονιά. Δεν με πειράζει, μ' αρέσει το σπίτι του παππού και της αδερφής μου της αρέσει, α, νομίζω και της Φαίδρας.

Θα πω και στις φίλες μου να έρθουν – άμα θέλουν. Θα μας πηγαίνει ο παππούς μου στην θάλασσα και θα γελάμε...Θα παίρνουμε και την Φαίδρα μαζί μας.

Κυρία Τόνια, να πείτε στον μπαμπά μου να γελάει, για να είναι όμορφος. Η μαμά μου, μού είπε πως θα ξανάρθει όταν μας φώναξε να την δούμε στο νοσοκομείο.

Και η μαμά μου δεν λέει ποτέ ψέματα.

Πηγή: drasivrilissia.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: